CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 15, 2009

.:: uNcoMpaNy-----LonELineSs inTerTwiNe mE ::.

Pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh bintangku
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih
pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh bintangku
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih


aku dapat lagu ni dari kawan aku...memula dengar dia yang nyanyi..best gak..and then terpanggil untuk mencari penyanyi yang sebenarnya...finally i found but its too tragic to say...the owner commit suicide after wrote this song..OMG...its horrible....mybe terlalu sepi and rindu dengan bf dia yang dh mati kot...hmmmm......may the owner Rest In Peace....:D

0 comments: