CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 15, 2009

.:: uNcoMpaNy---LonELineSs inTerTwiNe mE 2::.

Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

Woo.. sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam


lagu ni dah lama ada...tapi aku malas nak dengar..bukan apa..nanti aku akan mudah terguris hati...ntah la...sekarang ni aku agak sepi sebab bersendirian...tadi after main bola dengan kawan2 aku, lepak jap kat bilik diorang..pastu open la lagu gak..buhsan pasal memasing letih main tadi..tapi aku la yang terasa sangat coz lagu yang dia buka tu lagu kat atas ni...adus...tetiba lak aku jadi jiwang karat...hmmm, aku pun tak tau la nape...after break a.k.a clash ni, aku rasa macam teruk sangat keadaan aku..otak terlalu banyak berfikir and then makan tak menentu..kalau aku nak makan banyak, aku makan la..kalau tak,takder nye aku nak makan...kerja pun aku macam malas nak buat..tesis ntah kemana, assignment lagi la...mula2 je aku rasa happy maybe pasal awal tahun kot...tapi bila ada banyak sangat problem yang aku tak berapa suka untuk fikir tapi kena fikir kan, aku jadi macam tak bersemangat...hmmmm, mesti akan ada yang berkata aku ni banyak sangat berfikir...ntah la...aku malas nak fikir tapi bila aku dok sorang2 tu mesti aku terfikir nya...yang pasti sekarang ni aku amat memerlukan seseorang untuk menemani aku...hisshhh, boleh kejang otak aku kalau berterusan ni..blurrrrrrrrr.......................

0 comments: