CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 6, 2009

:: tiDaK kEsaMpaiAn.....>>>>>

banyak betul benda yang nak dibuat bila ada banyak duit..maksud aku, kalau ada duit lebih la..bukan apa, nak juga merasa beli barang dengan duit sendiri..tapi ada beberapa barang yang aku rasa mampu beli tapi aku terpaksa tangguh..semua itu demi masa depan juga..yela, kalau tak beringat, macam mana nak survive kan??hehehe....

keinginan aku ni sangat banyak..meh aku cerita sikit2...hehehehe.....memula nak buat komputer la...bukan apa..selalu sangat main games kat bilik kawan aku, so macam tak berapa selesa gak..yerla, kalau kadang-kadang takpe gak..tapi yang ni macam agak selalu gak la...so, aku fikir, better aku kumpul duit beli komputer baru....dalam seronok mengumpul duit tu, datang la macam-macam dugaan...yerla, benda baik, selalu ada orang akan bercakap-cakap...hahahaha....aku diam jer...pastu, bila duit aku dah cukup, nak beli dah ni, tapi harga lak melambung tinggi..hold lagi...so, duit pon makin banyak...makin semangat la nak buat...last2, korang tau apa jadi?????ha, tak jadi beli komputer baru pasal aku guna duit tu untuk buat loan...hambek ko...selesai satu masalah.....hahahahahaha...........

yang kedua ni pon best gak....teringin nak pakai camera digital yang photographer pakai tu...ala, yang besar bagak tu...perghhh, rancangan memang masyuk...aku mula study dengan kawan2 yang guna camera tu and dari internet...pastu, aku buat la research and perbandingan sendiri..ternyata option untuk aku pakai camera tu sangat banyak...so, tengah tahun lepas aku mula la kumpul duit...sikit2 aku kumpul....last sekali, sampai la amaun yang aku nak...berlebih pon.....so, aku pun start la mission...tapi, yang tak best nyer, kawan aku ni cam nak tak nak jer tolong aku carikkan camera...aku hold la kejap....sampai la sekarang...pasal kalau nak beli kena la bawak kawan...bukan apa, kita dah excited, so pastu musti kita sukar untuk berfikir secara waras...means, benda yang orang len leh dapat, tapi aku tak dapat..huhuhu....so, tunggu punya tunggu, hampeh...benda takder pon...last2, duit ni aku simpan la untuk bekalan aku posting nanti....huhuhuhu.....haduyaiiii.....cam payah jer nak beli barang...tapi ada la beberapa barang yang aku senang untuk membeli..pasal apa, orang tua2 pesan, kalau benda lain boleh kita tahan..tapi yang ni pasti tak boleh tahan nyerr.....sure kebulur la kalau tak dapat......nak tau apa???????





MAKANAN la......hahahahahahaha

0 comments: