CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 3, 2009

.:: aPe2 jeLa ::.

rasa macam lama je aku tak open fs aku..so tadi buka la..then tengok la juga kat kat friend list..unfortunately, satu daripada 8 friendlist ni missing..so, agak tercarik=carik la kemana la menghilangnya satu daripada lapan nih..crik punya crik, barula perasan...wopsss,can't tell you all la...ak citer sikit-sikit je dah la...huhuhu...ape2 jela.....

biasala, aku ni sering berada dalam keadaan yang agak membosankan juga..rutin harian, kalau tak ada apa-apa, aku just duduk bilik, surf internet and then men game..kalau dah beban tahap dewa sangat, ha....tidolah jawapannya...huhuhu..tapi kan, sampaila satu tahap ni, takkan asyik nak tido jer..aku rasa otak ni dah macam lembab sangat..kadang-kadang cuak gak pasal bila aku selalu tido, nanti aku akan mudah untuk meninggalkan sesuatu perkara yang pada dasarnya memang penting..hmmm, parah gak tu...pernah jugak aku bertekad, perlu aku untuk berubah...yups, perubahan itu tidaklah seharusnya terlalu drastik...so, aku perlulah berubah secara perlahan-lahan..dan perubahan aku memerlukan satu pemangkin yang aku rasa mampu untuk membantu aku membuat momentum perubahan..and now, tak ada lagi pemangkin tu,..cam payah jer nak jumpa lepas hilang 'pemangkin yang lama' ni.......ape2 jela wehhhh......

0 comments: