CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 28, 2009

.:: bEsT ::.

bestnye..hari-hariku kembali normal seperti dahulu..tiada kesedihan yang sentiasa membelenggu aku seperti awal tahun ini..syukur...aku dah boleh buat macam-macam benda..tesis dah sampai peringkat terakhir..tugasan besar sudah siap dihantar..lega rasanya..mood aku pun dah bertambah baik akhir-akhir ini..kalau dulu. fikiran aku sering terganggu dek perkara yang amat benar-benar meninggalkan kesan dalam hidup aku..biasalah, setiap perpisahan ini, pasti akan mengundang seribu satu kesedihan..apatah lagi kenangan itu tercipta terlalu banyak sehingga sukar benar untuk kita lupakan..tapi aku bersyukur, kerana akhirnya aku mampu juga untuk menempuhi semua itu tanpa melupakan kenangan yang telah tercipta dengan berkat kesabaran dan keimanan terhadap yang Esa..sekarang ini, aku sedang berpeluh setelah penat bermain bola sepak..permainan yang sangat aku gemari..walaupun kaki aku tidak sekuat dahulu, tapi aku tahu akan had yang perlu aku patuhi..posisi yang perlu aku duduki dalam sesebuah pasukan itu...penjaga gol...hahaha..bunyi macam kelakar, tapi itulah posisi yang amat aku gemari..permainan ini dapat membantu aku melupakan semua masalah yang aku hadapi..bagus juga..hahaha...

0 comments: