CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 8, 2009

.:: teRukKah??? ::.

hari ini dah masuk dekat lima hari aku tak tido malam..tak taulah kenapa..imsomnia?tidak rasanya..paranoid?ahhhh,nonsense itu semua..kitaran hidup aku seolah-olah menjadi songsang..hmm,tapi tak mengapa kot..but, in other side, bila aku sering tido selepas subuh, pelbagai mimpi yang menjelma..memang mimpi mainan tidur..tetapi, kalau asyik dihantui oleh mimpi yang sama, adakah itu satu mainan?macam kasar jer bunyinya..hmmmm....ada orang kata pada aku, kalau seseorang itu berasa bersalah terhadap seseorang, orang itu akan terus rasa bersalah sampai termimpi-mimpi....adakah aku tergolong dalam kategori itu??????don't know yet lol.....

hari ini, aku rasa macam tak berapa selesa sangat bangun daripada tidur..salah tido?takkanlah...aku akan mencari tempat yang sesuai untuk aku tidur..dalam keadaan macam mana sekalipun...mungkinkah mimpi yang dibayangi oleh perasaan berslah aku ini menjadi puncanya???mungkin....aku pernah dikecewakan dan aku juga pernah mengecewakan...dan akhirnya aku jua yang kecewa dan menyesal..membiarkan orang yang aku sayangi pergi dan kemudian perasaan itu kembali membayangi rasa dalaman aku sehingga mampu menjejaskan tumpuan dan fokus aku sendiri..thats means, aku kehilangan sesuatu dan kehilangan itu membuatkan aku mengalami kerugian yang teramat dahsyat..emosi aku sering terganggu dek perkara yang pada aku tidaklah serumit yang perlu difikirkan....mimpi itu sering bermain dalam tidurku..aku berlari menjerit kearah si dia, memohon maaf, merayu kembali...namun, jawapan yang kuterima, dia membisu dan mengelak daripada bertemu denganku..sehingga sampai satu tahap, harapanku untuk kembali bersamanya musnah apabila melihat dia bersanding dengan gembira tanpa memperdulikan aku....teruk betul mimpi ini...!!!!!....memang ia mainan tido, tapi mengapa berulang kali sehingga menelan 4 malam lamanya?????????aku cuba untuk menyembunyikan perasaan ini daripada diluahkan...but, fahamilah aku..I'VE NOBODY!!!!....kekuatan aku tak sekuat dahulu...emosi aku tak sekuat dahulu....semuanya menjadi rapuh sejak aku berjumpa dengan si dia...perpisahan sebelum raya puasa akan tetap aku kenang sampai bila-bila....terukkah aku ini??????????

0 comments: