CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 28, 2009

.:: hEbaT saNgatKah gaMbar?? ::.

lamanya tak mengarut dalam room ni..huhuhu..exam punya pasal, samapi hari guru pun aku tak sempat nak wish..kesian aku..huhuhu...ni exam dah habis dan pagi tadi aku tengok bola..sangat menarik...kemenangan memang milik pasukan kedua aku...hahaha..padan muka budak MU...belagak sangat...so, pada penyokong MU yang berlagak tu, u deserve it..hahahaha....

actually, tak ada kena mengena pun semua tu dengan tajuk aku..aku bari jer dapat idea nak cerita pasal gambar...ntah la..bangun tido je aku rasa macam best jer nak mengomel benda-benda macam ni..hahaha...hmmm,hebat sangat ke gambar ni?ada orang kata dari gambar kita leh tau perangai orang tu, tapi betul ke semua itu????yang aku amat percaya setakat ni cuma beberapa perkara sahaja..daripada gambar, tak mustahil kita akan tersuka pada orang itu...muka nyaman la, sedap mata memandang la...apa-apa jela komen pasal gambar yang pada mereka sangat menyeronokkan..tapi hakikatnya, gambar tetap gambar dan itu memang terbukti..kalau gambar baik, tapi perangai huduh nak buat apa????aaaaa, lu pikir la sendiri...hahaha...satu lagi benda yang discover, gambar memang bahawa...kalaulah ada orang yang berniat jahat, gambar la satu-satunya cara untuk orang itu menjalankan aktiviti jahat...kalau masukkan dalam internet tidak mengapa lagi..lagi teruk kalau gambar kita itu diperasapkan dengan seorang yang sangat dicari-cari seperti Tok Dalik a.k.a TOk MOH....memang nahas...iskh3....bahaya betul gambar-gambar ini dipergunakan...

eh, dah la kot..aku nak pegi mandi ni...saja je ngomel dalam blog kesayangan aku ni sebelum mandi...fuhhhhhh,feeelllllllllllllllllllllllinggggggggg.......:)):))...

0 comments: