CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 17, 2009

maaF kU tAk sEkuaT duLu.......

lama gak aku tak godek-godek blog ni..rasa cam malas pon ader gak..tapi sebab aku ni dah tak tau nak ngadu kat sapa, so blog la tempat aku meluahkan semuanya..dulu ada diari, tapi cam kureng jer..hmm, lamer tak taip..hari first blk campus, aku terus demam..agak teruk coz aku rasa cam kejang separuh badan malam pertama aku kat hostel..pastu badan panas sejuk silih berganti...selesema dan batuk mula menyerang..tapi yang paling aku risau batuk..berlarutan terlalu lama sampai aku buang kahak berdarah..mula-mula cam ok la coz darahnya tak berapa pekat..lagi pun aku tak syak apa-apa...tiga ari pastu, bila aku buang kahak, aku dapat rasa darah..so, pastu tiap kali aku buang kahak, aku mesti tengok..ntah macam mana ntah, satu hari tu, aku batuk yang amat sangat...kahak yang aku buang tu bukan kahak..tapi campuran darah yang sangat pekat dan likat..aku tak syak apa-apa pasal aku fikir benda ni macam remeh..tapi bila dah berlarutan selama 3 hari, baru rasa cuak mula timbul..malam aku tidur tak lena and otak berfikir terlalu banyak perkara yang tidak sepatutnya...mujur lepas aku jaga pemakanan sekarang ni syukur semua dah kembali ke normal...lega....

tu kesihatan aku......ader satu lagi part yang agak kronik...rasanya takder ubat kot yang leh tolong..kalau ada pun maybe sangat susah untuk aku jumpa.....perasaan aku la.....iskh3...tak tau la nak story camner...agak sedih dengan perpisahan yang aku rasa tak patut berlaku....kekhilafan yang terjadi itu semuanya menjurus kearah kesilapan yang pastinya orang akan berkata wajar untuk aku elakkan....kehilangannya telah memberikan tamparan yang sangat kuat...terutama dalam kehidupan aku seharian...perjalanan hidup agak terganggu saban hari kerna ada sahaja memori yang tersemat kemas ini memulakan ulang tayang tatkala sendirian menyendiri dari suasana hiruk pikuk umat yang bergembira....bukan niat untuk menyendiri tetapi setiap insan itu perlukan ruang dan masa untuk memanjakan dirinya...namun, ia gagal untuk ku manfaatkan apabila sedikit demi sedikit mula menjelma pelbagai kenangan yang kerasakan terlalu payah untuk ku lenyapkan....sampai sekarang, aku cuba untuk mencari jalan yang sepatutnya untuk melihat sinar yang ku hilang itu....namun, sinar itu seolah-olah terlalu sukar untuk ku perolehi mungkin kerana sinar itu hanya untuk orang yang benar2 menghargainya??????ntah la...sukar untuk ku luahkan secara terangan kerana kurasakan ia terlalu sulit untuk ku terang kan secara directive.....yang pasti, perpisahan itu telah berjaya menghantui dan mewujudkan kekacauan dalam diriku sehingga menerbitkan perasaan rindu yang terlalu berat untuk di luahkan.......................

maafkan aku.................................................................:((

0 comments: