CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 20, 2009

cRiTicaL........

aduyaiii.....apa la nak jadi dengan laptop aku ni...asyik buat hal jer bila masuk tahun 2009 ni...internet nak masuk pun payah...asal niat nak buat kerj aje, mesti tak boleh masuk...tapi kalau niat nak download games, perghh.....laju tuh...ni la baru aje dapat taip..pasal niat aku kot...hahahaha.....tapi yang tak bestnya kat sini, yahoo messenger aku lak tak boleh masuk...jenuh dah aku install and uninstall...tak boleh jalan gak..hangin aku satu badan...pastu, winamp pulak buat masalah...siot betul la...geram tahap cipan bertanduk lapan dah nih..hmmm....dah la aku tengah krisis ekonomi nih...yerla, elaun tak masuk lagi...pastu ada pulak benda2 alah nih nak buat hal...sipot sedot betul....aduyaiiiii.............

0 comments: