CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 24, 2008

FirSt TimE..........Lagii????:)

yang ni memang betul2 first time...

al kisahh.........

pagi tadi aku baru jer dapat green light untuk membawa kereta dari meru ke rumah..agak gementar jugak pasal aku tak pernah drive jalan kat sini..kat area batu pahat tu ok lagi la..tu pun kejap-kejap jer...nak elakkan kaki aku kaku bila nak pijak pedal minyak and pedal clutch...green light ni pun datang dari mem besar aku..sape lagi kalau bukan my mom...:D..rasa seronok gak pasal kepercayaan mula diberikan kepada aku untuk membawa kereta..yela, aku kan jarang dapat kereta...

memula bawak agak kecut gak perut...bukan ape, pasal aku tak sarapan pagi tadi..hahahaha...mujur la ok jerr...boleh aku berjalan-jalan sambil merayap....wopsss, itu pun kalau perlu..kereta nih aku ambek pon pasal ader kesah disebaliknya...nak citer kat sini?owh tidak perlu rasanya.....cukup la keyakinan yang aku dapat nih menyelamatkan kereta ini....

long live the King.......hahaahahahaha.......





p/s:jom teluk batik....:D

0 comments: