CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 15, 2008

nTAh La....

makin pk makin serabut...makin serabut makin kusut...makin kusut makin semput..makin semput cepat la mamposs.................................

ntah la..cam payah jer kadang2 bila pk nalik...tp life must go on..aku tak tau la camner nak hadapi semua nih...kat cni jer la tempat aku meluah...nak crik orang???tak payah...orang dah ader masalah sendrik..so, nak watper sebok2 dengar masalah aku????lupakan jer la....

arini aku buang tebiat....tapi bukan teruk pon...juat lepas tension atas jalan jer...mujur aku pakai 135LC..impian untuk superbike lom tercapai...so, moto tu jer la aku lenjan...atas dasar tension melampau, aku merempit dari rumah kat sekinchan sampai pantai jeram...baper kali nak eksiden, aku tak tau la..yang pasti, ader la yang makan maki aku atas jalan tadi....pastu sampai kat pantai jeram ngam2 jer 1jam...ok la...aku pun bukan nak buat aper sangat pun..layan angin pantai...dalam 20 minit aku gerak la balik...hmmm,mujur la pakai 135 jer...kalau lenjan 150 ker, 250 ker, 500 ker....aku rasa aku dah sampai pantai PD kot...hmmm..........

tapi aku bukan buang tebiat aper pon...aku memang suka bawak moto laju..ntah la...kalau bawak slow ni, better layan jalan kampung jer la...kadang2 aku memang akan bawak terlalu laju sampai membahayakan diri aku....bukan sebab aku suka, tapi sebab aku nak lepas tension...for sure la aku ader krisis...kalau tak, takkan la aku bertindak sedemikian rupa...........



>>>>>>kelajuan bukan membunuh andai kita mampu mengawalnya...pastikan jentera dalam keadaan 1st class..................thats y aku berani nak lenjan moto laju2.....FAHAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: